'مسعود فلاح' جمعه شب درحاشیه تمرین تیم لیگ برتری بستکبال باویلچرشهرداری آمل به خبرنگار ایرنا افزود: شهرهای اصفهان و قم جدی ترین رقیب آمل برای میزبانی مرحله پایانی این رقابت ها بودند، که درنهایت با پیگیری های شهردارآمل به عنوان مدیرعامل تیم بسکتبال ویلچرشهرداری آمل، از سوی فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولان این میزبانی به این شهر داده شد.
وی ادامه داد : در مرحله پایانی رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور، تیم های شهرداری آمل، پگاه فارس، مخابرات اصفهان و ایثارقم برای تعیین قهرمان این فصل این رقابت ها روزهای 18 تا 20 اسفندماه به میزبانی تیم شهرداری آمل با هم رقابت می کنند.
رییس ورزش های هیات جانبازان ومعلولان آمل گفت : همچنین برای تعیین تیم های رده های پنجم تا هفتم لیگ برتر نیز همزمان با این رقابتها در آمل برگزار خواهد شد.
فلاح افزود: رقابتهای کسب مقام پنجم تا هفتمی در نوبت های صبح و برای کسب مقام های اول تا چهارمی لیگ برتر نیز در دو بازی عصرها برگزار می شود.
مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور با حضور هشت تیم در دو گروه به صورت رفت وبرگشت برگزار شد.
تیم شهرداری آمل در مرحله گروهی این مسابقات در گروه یک که تیم های مخابرات اصفهان، پگاه فارس و هیات زنجان حضور داشتند، به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی و پایانی صعود کرد.
تیم شهرداری آمل که تنها نماینده مازندران در این رقابت ها محسوب می شود ، در دو سال گذشته دو مقام سومی را درکارنامه افتخارات خود کسب کرده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.