به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه عصر امروز /یکشنبه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در مقابل این با نتیجه سه بر 1 شکست خورد.
این بازی با شروع طوفانی و تند تیم اصفهان آغاز شد و این تیم با 11 امتیاز فاصله با نتیجه 25 بر 14 ست اول را به سود خود به پایان رساند.
ست دوم از جنجالی ترین لحظات بازی بود و داور بازی دست به جیب شد و به هر کدام از تیم ها یک کارت زرد و به تیم اصفهان یک کارت قرمز داد ولی در نهایت این تیم شهرداری جوان بود که با نتیجه 25 بر 22 این ست را از آن خود کرد.
ست سوم کمی آرام تر از ست قبلی پیگیری شد و این تیم اصفهان بود که در جمع هواداران والیبال دوست ارومیه با نتیجه 25 بر 23 شهرداری جوان ارومیه را زمین گیر کرد.
هوادارن تیم ارومیه با امید به ست چهارم و برد این تیم به تشویق های پی در پی اقدام کردند ولی باز هم دست شان به جایی بند نبود و این تیم اصفهان بود که پیشتازی کرد.
در ادامه کار به جایی رسید که برخی هوادارن اقدام به پرتاب اشیاء به داخل زمین کردند تا کمی روند بازی کُند شود ولی کارشان سازگار نبود و تیم اصفهان با نتیجه 25 بر 19 شهرداری جوان ارومیه را مغلوب کرد.
پایان این بازی با حاشیه همراه بود و هواداران، تیم رعد پدافند اصفهان را با پرتاب درب بطری راهی اتاق استراحت کردند و مجال ابراز خوشحالی آنها از این پیروزی شیرین و صعود به لیگ برتر را ندادند.
به گزارش ایرنا، در دور برگشت مرحله پلی آف این 2 تیم که روز چهارشنبه چهارم اسفند در اصفهان به مصاف هم رفته بودند، تیم اصفهان با نتیجه سه بر 2 تیم شهرداری ارومیه را مغلوب خود ساخته بود.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه با این پیروزی می توانست به فینال لیگ دسته یک را پیدا کند و راهیابی به لیگ برتر باشگاه های کشور در سال 96 را جشن بگیرد اما با این شکست از صعود باز ماند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.