به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدابراهیم هاشمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این بیمارستان افزود : دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به بخش سلامت و بهداشت و درمان افراد جامعه دارد و تخصیص اعتبار برای افتتاح این بیمارستان در راستای طرح تحول سلامت دولت به بخش بهداشت و درمان است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان را 98 درصد اعلام کرد و ادامه داد : به دلیل زمان بر بودن نصب تجهیزات پزشکی قرار است این پروژه ملی در اردیبهشت 96 با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری برسد.
فرماندار عباس آباد خاطر نشان کرد : تاکنون برای ساخت این بیمارستان 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.
این بیمارستان دارای بخش های سی سی یو ، آی سی یو ، جراحی مردان و زنان و کودکان ، داخلی مردان و زنان ، زایمان ، رادیولوژی و آزمایشگاه است و 2 اتاق عمل عمومی و سرپایی دارد.
هاشمی در خصوص راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان دراین شهر هم گفت : تاکنون پیگیری های زیادی از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و اموزش پزشکی شهرستان صورت گرفته و مسئولان استانی و کشوری نیز در زمینه احداث ساختمان و تجهیزات بخش دیالیز قول های مساعدی دادند که امیدواریم در آینده تحقق پیدا کند.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.