به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که با حضور شماری از مسئولان ، ورزش دوستان و اعضای خانواده این ورزشکاران در سالن شطرنج قائمشهر برگزار شد ، استقبال کنندگان با آویختن گل به گردن این شطرنج بازان ، از آنان استقبال کردند.
مسابقات قهرمانی شطرنج غرب آسیا از سوم تا دهم دی ماه در العین امارات برگزار شد.
محمد امین مولایی از شطرنج بازان قائمشهری که در رده زیر 18 سال در این مسابقات شرکت کرد به خبرنگار ایرنا گفت : بسیار خوشحالم که در این مسابقات در سه رده برق آسا ، استاندارد و رپید موفق به کسب مدال طلا شدم و توانستم پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتراز دراورم.
وی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا و شاهد حضور کشورهای صاحب نام بوده ایم ، افزود: در این مسابقات با رقبائی از کشورهای سریلانکا ، بحرین ، عمارات ، ازبکستان به رقابت پرداختم.
ماهان صابری دیگر نماینده اعزامی از قائمشهر هم گفت : در رده زیر 14 سال به رقابت پرداختم که در بخش استاندارد مدال طلا و در بخش رپید مدال نقره را از آن خود کردم و بسیار خوشحالم که توانستم دل مردم شهرم را شاد کنم.
وی با بیان اینکه سطح مسابقات با حضور 65 نماینده از کشورهای مختلف بسیار بالا برگزار شد ، افزود: رقبای اصلی من از کشورهای قرقیزستان ، سریلانکا و امارات بودند .
در جدول مسابقات ماهان صابری از لحاظ درجه بین المللی در رده پنجم جدول قرار گرفت .
استاد فیده مطهره اسدی دیگر نماینده قائمشهر که پنج مدال ( 3 مدال طلا و 2 نقره ) را از آن خود کرد ، گفت : در این مسابقات در رشته برق آسا و رپید 2 مدال ، در بخش انفرادی 2 مدال و در بخش تیمی یک مدال را از ان خود کرده ام.
به گفته وی در بخش رپید انفرادی و تیمی مدال نقره و بقیه مدال طلا را کسب کرد.
وی ادادمه داد: همچنین در مسابقات تیمی بانوان بزرگسالان در العین امارات مقام اول را از آن خود کردیم.
آرین غلامی دیگر نماینده قائمشهری بود که در مسابقات شطرنج برق آسای قهرمانی جهان که از 6 تا 10 دی ماه که در شهر دوحه قطر برگزار شد موفق شد تا در بخش رپید 60 درجه و در بخش برق آسا 70 درجه را افزایش دهد.
مسابقات برق آسای قهرمانی جهان با حضور 180 نماینده از کشورهای مختلف برگزار شد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.