به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز یکشنبه در نشست جلسه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان قروه افزود: کشور ایران به واسطه خون شهداء، امروز به عنوان نظام مقتدر سیاسی در سطح بین المللی که اقتدار آن ریشه در بنیان های اعتقادی و مذهبی مطرح شده است.
به گفته وی افتخار بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این است تمامی معادلات بین المللی را بهم زد و ایران به عنوان قطب مهم و بزرگ سیاسی مطرح شد و امروزه نقش آن در نظام سیاسی بین المللی واضح و مشخص است.
کولانی افزود:در مناسبات بین المللی در یک طرف به تنهایی کشور ایران و طرف دیگر کشورهای استکباری و پرقدرت دنیا از لحاظ نظامی و اقتصادی قرار دارد و به عنوان مثال کشور سوریه یک موضوع روز و سیاسی روشن است که نظام جمهوری اسلامی ایران در آن نقش موفق و موثری دارد.
وی اضافه کرد: شهداء با از خودگذشتگی و گذشتن از جان خودشان به افتخار بزرگی نائل شدند آن ها شاهد اعمال و رفتار ما هستند بی توجهی و کم توجهی ما از مسیر و راه اصلی باید پاسخگوی شهداء، امام راحل و خانواده شهداء باشیم.
مشاور اموربانوان فرماندار قروه نیز در این نشست گفت: از 19شهده این شهرستان 2شهیده در 2 روستا مجین و صندوق آباد و17 شهیده در شهر قروه به درجه شهادت نایل شدند.
زهرا مفاخری افزود: نامگذاری معابر به اسم شهدای زن اولین بار در سطح استان در شهرستان قروه انجام می شود.
وی اضافه کرد: ارزش‌های دفاع مقدس باید به‌ درستی و طبق واقعیات برای نسل حاضر تبیین شود چرا که روایت صحیح از جنگ، به سرمایه‌ای برای دفاع از اسلام و کشور و دین تبدیل خواهد شد.
شهرستان قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.