رشوه‌ خواری مهم‌ترین جرائم اقتصادی استان است و این بلیه به شدت ادارات استان را تحت شعاع قرار داده است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت : رشوه‌ خواری مهم‌ترین جرائم اقتصادی استان است و این بلیه به شدت ادارات استان را تحت شعاع قرار داده است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز یکشنبه در همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در ساری افزود: در اعتقادات و باور های دینی رشوه خواری را خانمانسوز می دانیم اما این مشکل در استان بشدت در حال گسترش است.

وی خطاب به شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان گفت : آلودگی و بلیه رشوه خواری در ادارات را مورد توجه قرار دهید چرا که این معضل آسیب اجتماعی اخلاقی را نیز گسترش می دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران بدون ارائه آمار ، توهین را نخستین جرم ارتکابی با بیشترین پرونده های قضایی موجود در دادگاه های استان دانست و افزود : توهین و اهانت جرایم لفظی است که ریشه در خشونت دارد و این جرم در بین مردم  بازار و محلات استان بشدت مشکل ساز شده است.

وی با اظهار این که کنترل و چرخش زبان در بین مردم مازندران باید اصلاح شود ، افزود : این معضل فرهنگی با بالا بردن آستانه تحمل افراد قابل حل است.

اکبری اعتیاد به مواد مخدر و عمیق شدن آسیب های اجتماعی ناشی از آن را از دیگر مشکلات این خط شمال کشور برشمرد و گفت : افزایش طلاق توافقی ، کاهش نرخ ازدواج و یا دیر ازدواج کردن که همان بی توجهی به زندگی مشترک است ، استان را تهدید می کند.

وی افزود : به برکت خون شهدا ، رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم استقرار و تداوم انقلاب اسلامی ایران را شاهد هستیم ، پس نگذاریم مشکلات و آسیب های اجتماعی بنیان خانواده و ارزش های الهی این کشور زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.