امام جمعه ارومیه تأکید کرد: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر با جدیت دنبال می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تمام مردم و مسوولان باید در اجرای این امر احساس مسوولیت داشته باشند و در انجام مصوبات و اقدامات محوله از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با جدیت اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان توسط سازمان‌ها و نهادها دبیرخانه ستاد باید فعالانه نسبت به پیگیری اجرای مصوبات اقدام شود.

وی تاکید کرد: باید در ابتدای هر جلسه گزارش‌های مربوط به اقدامات انجام گرفته از مصوبه‌های جلسه‌های گذشته ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توجه کافی نداشتن به معنویت از سوی متولیان آموزشی و دینی و نداشتن آگاهی کافی توسط خانواده‌ها از تربیت صحیح، باعث ایجاد منکرات در جامعه شده است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: اجرای قانون در همه بخش‌های مقابله با منکرات جوابگو نبوده و باید تلاش شود معنویت و تربیت صحیح دینی را در جامعه نهادینه ساخت تا اثرات آن در طولانی مدت نمایان شود.

وی به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین عوامل نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نظام آموزشی در مدارس و دانشگاه‌هاست که باید مسوولان در این زمینه‌ برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کاربردی‌تری داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مراکز در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی است که مسوولان ورزشی استان در این بخش نیز باید نسبت به رعایت شئونات اسلامی و رفع مشکلات ان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه گفت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در سواحل دریاچه ارومیه و رعایت موازین شرعی نیز باید زیرساخت‌های لازم در سواحل آماده شده و آییننامه مدیریت سواحل به خوبی برای استفاده مردم در دریاچه ارومیه اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.