فرماندار بابل در خصوص افزایشی شدن دوباره آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

فرماندار بابل با ابراز نگرانی از افزایشی شدن دوباره بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: روند کاهشی روزهای گذشته نباید حساسیت بابلی ها را در خصوص بیماری کرونا کاهش دهد که این موضوع خطرناک است و روند بستری بیماران کرونایی را بار دیگر جهشی می کند.

به گزارش جماران، قربانعلی ولیزاده بورا افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اما یک عده اندکی که به این امر بی توجه باشند زحمت های افراد دیگر را به هدر می دهند.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته عزاداران سرور و سالار شهیدان پروتکل های بهداشتی را در برپایی مراسم رعایت کردند که این امر نشان از مسئولیت پذیری و دغدغه مندی دلدادگان سالار شهیدان است.

او افزود : انتظار می رود که تا پایان تاسوعا و عاشورای حسینی ، شهروندان و عزاداران همانند روزهای نخست همچنان که بیرق عزای حسینی را برافراشتند ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای دشت نینوا، سلامتی شهروندان و عزیزان خود را هم مد نظر داشته باشند.

فرماندار بابل گفت : در حال حاضر در هر خانواده نقش جوانان تحصیل کرده بسیار ممتاز است و این افراد باید اعضای خانواده و بستگان خود را در رعایت پروتکل های بهداشتی که چیزی نیست جز استفاده از ماسک، رعایت فاصله یک و نیم متری و شستن ۲۰ ثانیه ای دست هاست تشویق کنند.

وی افزود : به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بعد از حدود هفت ماه از شیوع ویروس کرونا و اعلام هشدارها از سوی ممتازترین متخصصان ایران و جهان، خانواده ها در دیدارهای فامیلی به دست دادن و روبوسی بپردازند.

ولیزاده بورا گفت : در حال حاضر جهان به این نتیجه رسیده است که هیچ راهی بجز رعایت پروتکل های سه گانه بهداشتی اعلام شده برای کنترل این ویروس وجود ندارد و همه ما باید برای اجرای دقیق آن مصمم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.