فرماندار بابل امروز(شنبه 18 مرداد ماه) از نزولی شدن آمار بستری مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد.

فرماندار بابل گفت: محدودیت های اعمال شده کرونایی در بابل همچنان برقرار است و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده روند نزولی بستری بیماران کرونایی در بابل را شتاب می بخشد.

به گزارش جماران، قربانعلی ولیزاده بورا افزود: هر محدودیتی که اعلام می شود برای حفظ و سلامتی جان شهروندان و از سویی دیگر سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کروناست که حمایت های مردم باید ادامه دار باشد.

وی بیان کرد: علی رغم اعلام هشدارها در خصوص عدم سفر به بابل جاده های شلوغ شهرستان نشان می دهد که بخشی از مردم هشدارها را جدی نگرفتند و هنوز با خطر ویروس کرونا به خوبی آشنا نیستند.

فرماندار بابل گفت: هر چند چهار روز بستری بیماران کرونایی در بابل نزولی شده است اما در حال حاضر ۳۰۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های بابل بستری می باشند که این آمار بالایی است.

وی افزود: از سویی دیگر بیماران بدحال کرونایی در بابل هم با آمار بالایی رو به رو است و در حال حاضر ۵۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی با حال نامساعد بستری هستند.

ولیزاده بورا اظهار داشت: نتیجه مسافرت های صورت گرفته دو روز اخیر در بابل در دو هفته آینده مشخص خواهد شد که امیدواریم شاهد افزایش چشم گیر شیوع کرونا در بابل همانند تعطیلات عید فطر نباشیم.

وی افزود : در حال حاضر هیچ راهی برای خانواده ها بجز استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن ۲۰ ثانیه ای دست ها وجود ندارد تا از این ویروس در امان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.