فرماندار سوادکوه شمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،اظهار داشت: براساس برآورد اولیه وزش شدید باد و طوفان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق رسانی و عرصه منابع طبیعی خسارت وارد کرد.

سید محمد انصارالحسینی با اعلام اینکه وزش باد به تاسیسات برق رسانی ، منایع طبیعی ،واحدهای مسکونی و دامپروری ۱۳ روستای منطقه لفور از این شهرستان خسارت وارد کرد،گفت: براثر ورزش باد شدید سقف ۳۶ واحد مسکونی تخریب و ۲۰ واحد دامداری هم دچار خسارت شده است.

مدیر برق سوادکوه شمالی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود:وزش باد در چند روستای منطقه لفور از این شهرستان باعث پارگی سیم به طول ۳۰ کیلومتر شده است.

آیت الله روحی زاده با اعلام اینکه وزش باد شدید موجب شکستگی هشت تیر چراق برق شده است،گفت:میزان خسارت اولیه طوفان به تاسیسات شبکه برق رسانی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،گفت: میزان خسارت اولیه در سه نقطه از عرصه های جنگلی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده است که به زیرساختهای جنگل خسارت وارد شده است.

رضا ملابراری با اعلام اینکه میزان خسارت به زیرساختهای جنگل منطقه لفور به زودی برآورد می شود،گفت:کارشناسان به منطقه لفور اعزام شده اند تا هر چه زودتر میزان خسارت را برآورد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.