سردار حسین بابایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران مازندران اظهارداشت: حضور مردم در صحنه جنگ و مبارزه با ویروس کرونا یکی از  مهم ترین رویداد های ایام بود.

وی با اشاره به اینکه مردم دولت و نظام را از خود می دانند،افزود: مردم پا به پای دولت در صحنه حاضر بودند و هیچگاه دولت و نظام را تنها نگذاشتند.

فرمانده سپاه کربلا کمک های مردمی برای جلوگیری از کمبودهای کرونایی را چشم گیر توصیف کرد و گفت: فعالیت نهادهای دولتی نیز در مدیریت بحران شیوع کرونا در مازندران  موثر بود.

فرمانده سپاه کربلا همچنین به توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۱۰۱ هزار و۱۷۰ بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شده است که تمام هزینه آن از محل کمک های مردمی تهیه شد.

بابایی ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل اقلام غذایی و نیاز های ضروری خانواده است که در مناطق حاشیه و میان اقشار آسیب پذیر که از سوی نهادهای اجرایی و هیات های شهرستانی معرفی می شود توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به تولید اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه پدافند زیستی سپاه مازندران تا به امروز پنج میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۹۷ قلم تجهیزات بهداشتی توسط نیروهای جهادی تولید شد.

وی افزود: تقریبا تمامی مواد اولیه این اقلام بهداشتی نیز از سوی خیرین تهیه شده و در اختیار گروه های جهادی و تولید کنندگان قرار گرفت.  

فرمانده سپاه کربلا همچنین به اعطای حدود ۶۰۰ مجوز کارگاه خیاطی در این مدت اشاره کرد و گفت: این مجوزها ۴۵ روزه بوده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی تایید شده است.

بابایی افزود : یک هزار و ۷۱۴ خیاط به صورت جهادی و رایگان در حال تولید اقلام بهداشتی هستند .

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نزدیکی به ماه مبارک رمضان گفت: رزمایش کمک مومنانه به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر آغاز به کار کرده است که نیاز به حضور مردمی و خیرین دارد.

بابایی با بیان اینکه مردم مازندران در دور نخست شیوع کرونا خوش درخشیدند، افزود: در ماه مبارک رمضان نیز نیاز است افرادی که دارای توان اقتصادی هستند به کمک نیازمندان قدم بردارند.

وی اظهار داشت: فرماندهی رزمایش کمک مومنانه با استاندار مازندران ، فرمانده سپاه کربلا، دادستانی استان ، رئیس صدا و سیمای استان و رئیس مجمع خیرین سپاه کربلا است.

فرمانده سپاه کربلا از ایجاد شماره حساب واحد برای جمع آوری کمک های نقدی اشاره کرد و گفت: شماره این حساب ۶۸۰۹۷۱۰۱۲۳۴۰۰۰۰۱و به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۰۰۷۲ به نام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران است.

وی همچنین افزود هیچکدام از پایگاه های مقاومت بسیج اجازه اعلام شماره حساب جداگانه نداشته و تمام دستگاه های اجرایی نیز به این رزمایش خواهند پیوست.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.