یادواره ۱۵ تن از شهدای گلگون کفن بهشتی محله قائمشهر و شهدای گمنام گلزار شهدای سید نظام الدین که هر ساله هفتم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه ۷۲ تن شهید برگزار می شد ،امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم لغو و  تمامی هزینه های این مراسم صرف پکیج بهداشتی و معیشتی شده است .

فرمانده پایگاه شهید احمدپور بهشتی محله قائمشهر روز پنج شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا ، افزود : از سال ۷۴ یادواره ۱۵ تن از شهدای گلگون کفن بهشتی محله همه ساله در این شهرستان برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، این مراسم لغو و با هماهنگی اعضای ستاد هزینه برگزاری این مراسم ، صرف تهیه پکیج های بهداشتی و معیشتی شده است .

سلمان محمودی با اعلام اینکه در مرحله نخست پنج هزار ماسک بهداشتی تهیه شده است ، گفت که در هر پکیج چهار عدد ماسک بهداشتی ، ۳ عدد دستکش لاتکس ، ۱۰ عدد دستکش یکبار مصرف و مایع ضدعفونی کننده قرار می گیرد .

وی با اشاه به اینکه حداقل روزانه ۱۰ نفر در حسینیه مشغول تهیه پکیج های بهداشتی هستند ، بیان کرد : از هفته آینده به تعداد یکهزار و ۲۵۰ پیکیج بهداشتی در سطح بهشتی محله در بین اقشار مختلف جامعه و رانندگان تاکسی توزیع خواهد شد .

فرمانده پایگاه شهید احمدپور بهشتی محله قائمشهر گفت که با کمک های مردمی این اقدام را تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهیم داد .

محمودی با بیان اینکه با همکاری سپاه و خیرین ۴۰ بسته معیشتی در بین محرومین بهشتی محله قائمشهر توزیع شده است ، افزود : در این بسته ها اقلامی همچون برنج ، روغن ، مرغ ، ربع و ماکارونی قرار گرفت که این بسته ها در اسفندماه سال گذشته در بین محرومین توزیع شده است .

فرمانده پایگاه شهید احمدپور بهشتی محله قائمشهر در پایان از توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان امسال در بین محرومین بهشتی محله هم خبر داد و گفت که تاکنون ۲۰۰ کیلو مرغ و ۱۰۰ کیلو برنج تهیه شده است و این مواد را با اقلام دیگر بسته بندی و در این ایام مبارک توزیع خواهیم کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.