معصومه الله وردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات این موسسه در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا، افزود: از زمان ورود این ویروس به کشور خیریه آبشار عاطفه ها مددجویان خود را فراموش نکرد و به‌ تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی آنان اقدام کرد.
وی تصریح کرد: خیریه آبشار عاطفه ها با بیشترین تعداد مددجو کمک‌های خیران را به جامعه هدف خود می‌رساند.
مدیر این موسسه خیریه خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری ۶۰۰ بسته غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، رب، قند، چای و اقلامی از این دست بین مددجویان توزیع همچنین ۶۰۰ پک شوینده و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و ماسک به خانواده های تحت پوشش ارائه شد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز در اقدامی عام المنفعه کارگاه تولیدی پوشاک موسسه آبشار عاطفه ها پس از ضد عفونی کامل به تولید لباس های مخصوص مقابله با کرونا اختصاص یافته است.
الله وردی ابراز کرد: در حال حاضر ۱۲ خیاط از ۲۵ حیاط این کارگاه که جزء گروه های پرخطر نبودند مشغول به دوخت سرهمی های مخصوص مقابله با بیماری کرونا هستند.
وی یادآور شد: از روز شنبه هفته جاری نیز تمامی کمک های جمع آوری شده از طریق آبشار عاطفه ها که پیش از آن به حساب این خیریه واریز می شد مستقیم به حساب مجمع سلامت واریز می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.