به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی پویش «به توان ما» زمینه استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و مجامع وابسته به سازمان را برای مشارکت در اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در سطح جامعه انجام داده است.

وی اضافه کرد: این پویش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیئات مذهبی، مراکز و مؤسسات قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم و همچنین ارائه خدمات بهداشتی از قبیل ضدعفونی کردن نقاط مختلف سعی در پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به روند ریشه کنی این ویروس دارد.

حجت‌الاسلام سروستانی ضمن دعوت از همه خیرین و علاقه‌مندان از بین بردن بیماری ناشی از ویروس کرونا اضافه کرد: برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال شود تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای شما پیامک شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین از مشارکت ۲۰۰ هیئت مذهبی در ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی خبر داد و اضافه کرد: ۴۰ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در میان خانواده‌های نیازمند از سوی مساجد و هیئات مذهبی، از مشارکت ۲۰۰ خانه قرآنی در روستاها و مؤسسات قرآنی در تولید ماسک در ایستگاه‌های سلامت خبر داد.

حجت‌الاسلام سروستانی همچنین از مشارکت ۱۰۰ روحانی مستقر و سایر عزیزان در شبکه تبلیغ استان در همکاری با ستادهای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.