سرهنگ مهدی باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا افزود : از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تا به امروز تمامی محورهای های مواصلاتی و بین شهری بر روی تردد خودروهای غیر بومی و غیرساکن بسته است. 

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خودروهای بازگردانده شده مربوط به مسافران و گردشگران خارج از استان بوده است ، گفت : تمامی آنها به محل سکونت خود بازگردانده شدند.

فرمانده پلیس راهنمای و رانندگی مازندران گفت : در ۲ روز گذشته تعداد ۹۶ دستگاه خودرو متخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اعمال قانون شدند که شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو است. 

سرهنگ باقری افزود : ۱۱ هزار دستگاه خودرو نیز از سوی ماموران پلیس راه و راهنمای و رانندگی و نیروی انتظامی جهت برخوداری از شرایط خاص مانند محل کار و سکونت دوگانه راهنمایی شدند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر مسیر های فرعی استان از اولویت های پلیس قرار دارد و تقریبا تمامی محورهای های مواصلاتی استان در حال پایش و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است . 

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از مسافران و گردشگرانی که در استان حضور دارند نیز خواست تا هرچه سریع تر مازندران را به مقصد استان های خود ترک کنند تا شامل اعمال قانون نشوند. 

مازندران ۴۰ روز است که همراه با ماطق دیگر شور با ویروس کرونا در گیر است. این ویروس در مازندران تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر ار مبتلا کرده است و جان دهها نفر ار نیز گرفت . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.