سرهنگ عیسی گوهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح از بامداد جمعه آغاز شد در مدت اجرای طرح ترددها بسیار محدود بوده است.  
وی افزود: از صبح امروز تاکنون تردد کمی از خودروها در خارج از شهرها را شاهد بودیم و معدود خودروهایی که به سمت کردستان آمده بودند نیز بازگشت داده شدند.  
سرهنگ گوهری وجود جریمه پنج میلیون ریالی را برای خودروهای متخلف بازدارنده دانست و اضافه کرد: همه خودروها با برگشت به مسیر مبدا خود طرح را رعایت کرده و تاکنون کسی جریمه نشده است.  
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان هم با اشاره به استقرار ماموران پلیس در ورودی شهرها گفت: تردد تا ظهر جمعه بسیار کم بود و افرادی هم که مشاهده شدند اکثرا خودروی عبوری به سمت ارومیه بودند که باید از کمربندی عبور کنند و یا ساکن استان هستند که امکان عبور به داخل استان را پیدا کردند.  
سرهنگ برزو مرادی تاکید کرد: با توجه به در نظر گرفته شدن جریمه سنگین برای متخلفین هدف ما جریمه نیست بلکه با راهنمایی رانندگان خودروها طرح به خوبی اجرا می‌شود.  
تردد خودروهای غیر کردستانی و مسافر به شهرهای مختلف استان کردستان از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم تا ۲۰ فروردین براساس دستورالعمل ابلاغی و اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوع است و پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد و نسبت به بازگرداندن آنها اقدام می‌کند.
به گزارش ایرنا، از ۷۶۴ نمونه آزمایش گرفته شده از افراد مشکوک به کرونا نتیجه ۳۱۸ مورد مثبت و ۴۰۱ مورد هم منفی بود و نتیجه آزمایش ۴۵ نفر نیز هنوز مشخص نشده است.

در حال حاضر آمار تفکیک شهرستان های استان در ابتلای قطعی به ویروس کرونا شامل سقز ۱۱۴ نفر، بانه ۶۴، سنندج ۶۶، کامیاران ۱۱، قروه ۲۴، مریوان ۸، دیواندره ۱۰، بیجار ۱۶، دهگلان ۳ و سروآباد نیز ۲ نفر است.   

تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۰ نفر است که از این تعداد در سقز ۱۷ نفر،   سنندج ۳ نفر، قروه ۶ نفر، بانه ۸ نفر، مریوان،   بیجار و کامیاران هر کدام ۲ نفر بخاطر این بیماری جان باخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.