سبحان رجب‌پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طرح پوشش لباس مخصوص در جایگاه های سوخت یکی از مصوبات ستاد استانی مقابله با کرنا بوده که روز سه شنبه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بلاغ و بلافاصله به اجرا گذاشته شده است. 

وی توضیح داد : بر اساس این مصوبه ، در شهرهای بزرگ ۲ جایگاه و در شهرهای کوچک یک جایگاه سوخت تمامی نیروهای خدماتی جایگاه باید لباس مخصوص مقابله با ویروس کرونا معروف به "گان" پوشیده ودر محل کار خود مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت بخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با توجه به اینکه این مصوبه روز سه شنبه ابلاغ شده ، برنامه ریزی از پیش تعیین شده نداشتیم ، اما در نخستین اقدام پرسنل جایگاه سوخت شهید اسماعیلی ساری مجهز به لباس مخصوص شدند. 

رجب‌پور با اشاره به اینکه تاکنون چندین جایگاه سوخت مازندران اقدام به دریافت و خرید لباسهای مخصوص کردند، ادامه داد: از روز چهارشنبه ششم فروردین به صورت گسترده این طرح اجرا خواهد شد و جایگاه های سوخت مورد نظر به صورت رسمی اعلام می شود ، اگر چه متاسفانه لباس‌های مخصوص مقابله با ویروس کرونا آزادی و انعطاف عمل را در نیروهای جایگاه سوخت می گیرد و آنها را در انجام وظایف روزانه معطل می کند. 

به گفته مدیرعامل شرکت بخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، درخواست هایی برای تهیه لباس های انعطاف پذیر به ستاد مقابله با ویروس کرونا استان داده شده است و آنها نیز پیگیر رفع این شکل هستند. 

رجب پور این طرح را اقدامی نمادین برای فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: در این طرح در کنار ارتقای سطح بهداشت جایگاه های سوخت استان ، به دنبال هشدار جامعه برای جدی گرفتن ویروس کرونا هستیم. 

وی تاکید کرد که طرح پوشش لباس مخصوص در جایگاه های سوخت به معنای پایان عملیات ضدعفونی نیست و تا زمان عادی شدن شرایط جایگاه های سوخت موظف به ضدعفونی وگندزدایی مستمر هستند. 

استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است. این استان همچنین دارای ۲ شرکت پخش فراورده های نفتی یکی با نام منطقه ساری و دیگر با نام منطقه نوشهر و چالوس است. مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه نوشهر و چالوس هم به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.