علی اکبر عرب عامری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بیشترین مصرف سوخت در چهار ماه ابتدایی امسال در استان سمنان مربوط به فروردین ماه با مصرف ۳۸ میلیون مترمکعب بود.

 وی ادامه داد: تیر امسال ۳۶ میلیون متر مکعب، خرداد ۳۲ و اردیبهشت ۲۷ میلیون مترمکعب بنزین در استان سمنان مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان ابراز داشت: مردم استان در تیرماه امسال بیشتر از سهمیه مقرر بنزین مصرف کرده اند.

وی تصریح کرد: روزانه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تا چهار میلیون لیتر از چهار فرآورده اصلی شامل بنزین، نفت‌گاز، نفت سفید و نفت‌کوره در استان سمنان توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: با فعال شدن مجدد کارت سوخت، میزان مصرف بنزین در کشور واقعی شده و ضمن جلوگیری از قاچاق بنزین، می‌توان برنامه ریزی‌های مدیریتی در خصوص میزان تولید و توزیع سوخت داشت.

عرب عامری خاطرنشان کرد: در صورت استفاده بهینه از سوخت و کاهش میزان مصرف، می‌توان با صادرات فرآورده‌های نفتی، ارز وارده به کشور را افزایش داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: فرهنگ سازی نقش مهمی در مصرف بهینه فرآورده های نفتی و ارزآوری برای کشور دارد و برای تحقق این مهم رسانه ها کمک کنند.

در استان سمنان ۷۲ جایگاه سوخت گیری بنزین و نفتگاز و ۴۱ جایگاه عرضه گاز سی ان جی فعال است که علاوه بر شهروندان استان، به بیش از ۲۰ میلیون زائر رضوی ارایه خدمت می کند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.