سبحان رجب پور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در استان سمنان روزانه 310 هزار کیلو گرم گاز سی ان جی، 900 هزار لیتر بنزین، یک هزار و 600 لیتر نفت گاز، 24 هزار لیتر نفت سفید و 19 هزار لیتر نفت کوره در جایگاه های عرضه سوخت توزیع می شود.
وی با بیان این که روند مصرف فرآورده های نفتی در استان سمنان رو به افزایش است، تصریح کرد: هشت ماه امسال بیش از 760 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در جایگاه های مختلف این استان توزیع شد.
رجب پور ادامه داد: روزانه بیش از 2 هزار و 600 لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان سمنان توزیع می شود و میزان قاچاق سوخت در این استان ناچیز است.
وی ابراز داشت: فعال شدن کارت های سوخت نقش مهمی در برنامه ریزی، کاهش قاچاق سوخت و اطلاع از میزان مصرف سوخت در کشور و استان سمنان دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سمنان با بیان این که 100 درصد جمعیت شهری و 85 درصد روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: قاچاق سوخت در این استان به واسطه برخورداری مردم از نعمت گاز اندک است.
وی اظهار داشت: قیمت فرآورده های نفتی در کشور در مقایسه با کشورهای همسایه فاصله زیادی دارد و ضرورت دارد مردم به منظور جلوگیری از هدررفت فرآورده های نفتی آن را بهینه مصرف کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سمنان گفت: فرهنگ سازی نقش مهمی در مصرف بهینه فرآورده های نفتی و ارزآوری به کشور دارد و برای تحقق این مهم رسانه ها کمک کند.
در استان سمنان 72 جایگاه سوخت گیری بنزین و نفتگاز و 41 جایگاه عرضه گاز سی ان جی فعال است که به بیش از 20 میلیون زائر رضوی ارایه خدمت می کند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.