نیکوکاران بابلی با خیز بلند خود از ابتدای اعلام وضعیت نامناسب اقلام پزشکی در بیمارستان های بابل با تهیه اقلام پزشکی و درمانی به روح خسته بیمارستان ها جانی دوباره بخشیدند و اینگونه بسیاری از کمبود ها از جمله، ماسک، لباس محافظ کادر درمانی و پزشکی،کپسول اکسیژن و دستکش و دیگر موارد را که از نیازهای اساسی برای جلوگیری از شیوع کرونا به پرستاران پرتلاش بوده را جبران کردند و این روند در میان زنان بابلی نیز به عنوان خیاطان سلامت نمود یافت.

دکتر مهرداد ساروی، عضو ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این ستاد به‌ منظور هدفمند کردن کمک‌های مردمی، پس از بررسی اولویت‌ها، به تهیه و توزیع اقلام به بیمارستان‌های محل درمان بیماران مشکوک به کرونا اقدام خواهد کرد.

وی افزود : تا ۲۴ اسفند ۹۸ ، یک میلیارد تومان از کمک‌های مردمی به صورت اقلام مصرفی و مورد نیاز بیمارستان‌ها اعم از ماسک، دستکش، کپسول‌ها یا اکسیژن، دستگاه_BPAP، شوینده‌ها، لباس مخصوص، موادغذایی، گان، شیلد و وسایل دیگر به بیمارستان‌های محل درمان بیماران مشکوک به کرونا اهدا شد.

ساروی گفت : شماره کارت «۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹٠۹۶۱۸۸» با عنوان «ستاد مردمی مبارزه با کرونا» آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان بابل با نظارت مستقیم دکتر  مهرداد ساروی، دکتر  علیشافی، صمد میناگر، محمدتقی کرباسی و  علی داوودی از ۱۷ اسفند ۹۸ در شهرستان بابل برای امدادرسانی به کادر درمانی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل برای شسکت ویروس کرونا آغاز به کار کرد.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.