مجید ابراهیم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: ۲ واحد صنعتی شهرستان در راستای بسته بندی دستکش یکبار مصرف و تولید شوینده فعالیت های خود را آغاز کردند.

وی گفت : به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بنر توصیه های بهداشتی برای مقابله با این ویروس در نانوایی ها نصب شده است و حتی در نانوایی هایی که با کمبود نیرو برای تحویل دادن نان و گرفتن پول از مشتری مواجه بوده ایم ، یک نیروی بسیجی در اختیارشان قرار داده ایم  .

وی با اعلام اینکه طبق مصوبه سازمان صنعت و معدن بازار روزهای سه شنبه و پنچ شنبه این شهرستان تعطیل است ، افزود : کلیه اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به جزء خبازی ها ، میوه فروشی ها ، قصابی ها ، واحدهای صنفی فروش مواد غذایی ، فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در روزهای سه شنبه ( امروز ) و پنج شنبه ۲۲ اسفندماه تعطیل می باشد .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه طی چند روز گذشته برخی از واحدهای این شهرستان از دستورالعمل سازمان سرپیچی کرده اند ، افزود : ۲ واحدی که از این بخشنامه و دستورالعمل سرپیچی کرده بودند ، پلمب شد.

ابراهیم نژاد از ۲ فقره پرونده بابت گران فروشی ماسک به ارزش ۳ میلیون ریال و ۹۶۰ هزار تومان در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و گفت که این پرونده گران فروشی بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است .

وی با بیان اینکه یک واحد تجهیزات پزشکی در این شهرستان به علت گران فروشی پلمب شده است ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در این شهرستان در حال بازرسی هستند .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از مردم خواست تا در صورت مشاهده گران فروشی با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند .

فرماندار سوادکوه شمالی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا طی دو روز گذشته ۴۸ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در سطح این شهرستان توزیع شده است .

سید محمد انصارالحسینی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی سطح این شهرستان ۲ بار در حال انجام شدن است ، افزود : ضدعفونی در سطح روستاها توسط دهیاری ها هم در حال انجام است و همچنین دهیاری ها در روستاها در حال اطلاع رسانی به مردم برای ماندن در خانه هستند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.