فرزاد گوهردهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از شیوع بیماری ویروس کرونا در استان مازندران بنابر تصمیم سازمان بهزیستی اختصاص اعتبار خرید اقلام بهداشتی در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه همزمان با گسترش ویروس کرونا در استان مازندران تاکنون یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال اعتبار خرید اقلام بهداشتی به بیش از ۲ هزار مددجوی بهزیستی تحویل شد. 

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه این اعتبارات مربوط به مددجویان خاص بوده و شامل همه نخواهد شد، گفت: تمامی این اعتبارات به صورت مستقیم به مددجویان پرداخت شد.  

به کفته گوهردهی در ۲هفته اخیر حدود ۴۱۱ نفر از معلولان بسترگرا شدید و خیلی شدید استان بسته حمایتی خرید اقلام بهداشتی به مبلغ ۲۰۰هزار تومان برای هر نفر دریافت کردند. 

وی همچنین به اختصاص اعتبار بهداشتی به یک هزار و ۶۲۱ مددجوی مراکز شبانه روزی توانبخشی استان اشاره کرد و گفت: تاکنون به ۱۹۶ کودک نگهداری شده در مراکز بهزیستی نیز اعتبار بهداشتی تعلق گرفته است. 

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین به وضعیت مددجویان بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی در میان مددجویان بهزیستی مشاهده نشده است. 

گوهردهی افزود: وضعیت تمامی مددجویان بهزیستی به صورت مستمر رصد می شود و توصیه های مناسب بهداشتی به آنها شده است . 

تعداد ۲۵۰ هراز نفر ار  جمعیت مازندران تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر معلول جسمی و حرکتی هستند . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.