سید مجید قریشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بابل در این مرکز بیان کرد: ساختمان پنج طبقه ای که برای نگهداری معلولین این مرکز در حال احداث می باشد برای تکمیل و تجهیز آن نیازمند حمایت های ویژه خیرین می باشیم.
وی افزود: این ساختمان با 600 متر مربع بنا تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون شش میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل و تجهیز کامل آن به سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
قریشی اظهار داشت: این ساختمان با همت رضا شفیع زاده خیر بابلی و برخی از خیرین این شهرستان در حال احداث است.
مدیر عامل مرکز معلولان شفیع زاده بابل گفت: در این مرکز 50 معلول ذهنی و جسمی به صورت شبانه روزی نگهداری می شود و با افتتاح ساختمان جدید 60 معلول دیگری که هم اکنون در نوبت پذیرش قرار دارند به این مرکز اضافه می شوند.
وی افزود: برای اینکه خیرین بتوانند نگاه خیرخواهانه خود را برای تکمیل ساختمان این مرکز داشته باشند 20 اردیبهشت ماه سال جاری جشن گلریزان در مرکز معلولین شفیع زاده بابل برگزار می شود که امیدواریم خیرین نسبت به این مرکز مساعدت کنند.
قریشی اظهارداشت: هزینه نگهداری هر معلول در یک ماه حدود 20 میلیون ریال می باشد که از این میزان پنج میلیون و 600 هزار ریال آن از سوی بهزیستی و بقیه از سوی مشارکت های مردمی پرداخت می شود.
وی گفت: علاوه بر 50 معلول ذهنی که از سراسر استان مازندران در این مرکز نگهداری می شوند، 400 معلول دیگر نیز در منازل خود از خدمات مرکز معلولان شفیع زاده بابل بهره مند می شوند.
مرکز معلولان شفیع زاده امیرکلا تحت نظارت سازمان بهزیستی از سال 1389 آغاز بکار کرد و هم اکنون 50 معلول ذهنی و جسمی زن را تحت پوشش قرار می دهد.
خبرنگار: فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : مهدی ابراهیم پور
/7343/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.