علیرضا وحیدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمامی مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی استان کرمان به دلیل پیشگیری از کرونا ویروس تحت مراقبت‌های بهداشتی قرار دارند و اصول بهداشتی در این مراکز رعایت می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تردد در مراکز روزانه به صورت کاملاً آزاد نیست، اظهار داشت: مراکز شبه خانواده در حال حاضر پذیرش ندارند همچنین پس از تعطیلی مدارس، ورود و خروج انجام نمی‌شود تا تمامی نکات و اصول بهداشتی رعایت شود.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث کودکان نیز همانند سایر مراکز اصول بهداشتی انجام و محدودیت‌های مورد نیاز اعمال می‌شود، اظهار داشت: با شرایط موجود تا اطلاع ثانوی وضعیت مراکز روزانه و شبانه روزی ما دارای محدودیت پذیرش و ورود و خروج است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های ما امر اطلاع رسانی و آموزش به خانواده‌ها در مراکز استان است تا در حوزه‌های مختلف از جمله در بحث پیشگیری از کرونا ویروس خانواده‌ها آگاهی لازم را داشته باشند.

وحیدزاده تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه وظایف سازمان بهزیستی ما تنها نیستیم و سازمان‌های مردم نهاد با ما همکاری لازم را دارند که جا دارد از این همراهی و همکاری تشکر کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.