هادی خنجری امروز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید برخی از اقلام بهداشتی مانند دستکش ، ماسک و  محلول های ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا؛ رایزنی برای تولید ماسک توسط سرمایه گذار داخلی در بهشهر انجام شد.

وی گفت: آمادگی تولید ماسک توسط این سرمایه گذار وجود دارد و  تلاش داریم تا با کمک همه عوامل به جنگ با کرونا برویم و مقدمات کار توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده است و با نصب دستگاه توسط سرمایه گذار در شهرک صنعتی بهشهر این کار عملیاتی می شود.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه تلاش برای حفظ بهداشت فردی ،اجتماعی و خانوادگی از نکات مهم مقابله با ویروس کروناست؛ خاطر نشان کرد: مدیریت شهرستان با تمام توان برای کمک به حفظ سلامت وارد عمل شده است.

خنجری گفت: شرایط سختی داریم و باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با کرونا استفاده شود.

از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مازندران از ۱۴ روز گذشته تاکنون ، میزان تقاضا  برای خرید برخی از اقلام بهداشتی نظیر ماسک ، دستکش و ... روز به روز بیشتر شده  است و همچنان تقاضا در داروخانه ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی  برای خرید ماسک و مایحتاج ضروری مقابله با کرونا وجود دارد.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است و ایران هم از جمله این کشورهاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.