هوای مازندران هم اکنون ( ظهر چهارشنبه ) بارانی و سرد است و دمای آن نیز در مناطق جلگه ای بین ۶ تا ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و در مناطق کوهستانی هم زیر صفر است.

بر اساس جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی مازندران ، دمای هوای برخی مناطق مازندران امشب به ۱۷ درجه زیر صفر می رسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران نیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پشت سرگذاشتن هوای سرد طی ۲ روز آینده خبر داد و گفت : از فردا هوای بتدریج گرم می شود و افزایش دمای ۱۰ درجه را خواهیم داشت.

سعید غلامپور افزود : در چند روز اخیر مازندرانی ها هوای سرد همراه با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات را شاهد بودند ، به طوری که بیشترین بارش برف در منطقه پل زنگوله به ارتفاع ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر گزارش شده است .

این کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به تغییر وضعیت هوای استان از فردا گفت : هوای استان از فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود و این وضعیت برای جمعه نیز ادامه خواهد داشت .

وی افزود : با افزایش نسبی دمای هوای مازندران طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته پیش بینی شود که افزایش دما بویژه در روز جمعه ۱۰ درجه سانتی گراد باشد ، به طوری که برای روز جمعه دمای حدود ۲۸ درجه سانتی گراد برای ساری ، مرکز مازندران پیش بینی می شود .

غلامپور گفت : از روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه جدید بارشی به مازندران دوباره هوای ابری خواهد شد و این روند برای روزهای یکشنبه و دوشنبه به صورت بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه با مه خواهد بود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.