اصغر بسطامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: رامسر با ۸۲ کیلومتر، نوشهر و قائمشهر با ۷۲ و آمل با ۶۵ کیلومتر بر ساعت بیشترین میزان سرعت باد برای امروز را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه سرعت باد در ساری نیز در حال حاضر در بیشترین حد خود رسید و سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد، از مردم خواست تا از تردد غیر ضروری بیرون از خانه خودداری کنند.

رییس پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت: بارش باران در مناطق غربی و مرکزی استان آغاز شده است و تا کمتر از یک ساعت آینده کل استان مازندران را فرا خواهد گرفت.

بسطامی همچنین از بارش برف در ارتفاعات غربی مازندران خبر داد و گفت: توصیه می شود برای روزهای اینده از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری شود.

تاکنون نیز گزارشی از خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران سامانه بارشی که عصر امروز وارد مازندران شد تا صبح روز سه شنبه مهمان مردم استان خواهد بود و در این مدت مردم مازندران شاهد بارش باران ، کاهش محسوس دما و وزش باد سرد هستند.

علاوه بر این پیش بینی می شود بارش ها در مناطق غربی و مرکزی مازندران برای روز دوشنبه به صورت برف و باران باشد و دما در برخی ساعات به زیر صفر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.