به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران در پپیش بینی هفت روزه خود اعلام کرد که برای روزهای ابتدایی هفته اینده و همزمان با روز ولادت حضرت قائم(عج) بارش متناوب باران و برف را از مناطق جلگه ای تا کوهستانی شاهد هستیم.
رئیس توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان روز چهارشنبه به گرم ترین حالت خود در این هفته خواهد رسید که دما در مرکز استان به 30 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
احمد اسدی افزود: اما از شب چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به استان ، بارش باران پراکنده و کاهش دما همراه با وزش باد برای اغلب مناطق استان پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه روز جمعه شاهد جو پایداری در استان هستیم، ادامه داد: از روز شنبه پیش رو تا اواسط هفته با ورود سامانه جدید بارشی، بارندگی متناوب در سراسر استان گسترش می یابد و در این مدت دمای هوا در مناطق جلگه ای و کوهستانی به صورت محسوس کاهش می یابد که پیش بینی میزان کاهش دما در روزهای آینده اعلام می شود.
اسدی افزود: در ارتفاعات استان مه گرفتگی همراه با بارش برف پیش بینی می شود و دما در این مناطق بیش از دیگر بخش ها کاهش خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در این ایام مردم استان شاهد آبگرفتگی معابر و لغزندگی سطح جاده ها خواهند بود، ادامه داد: شرایط جوی استان تا روز سه شنبه اینده ابری و بارش های پراکنده می باشد.
در حال حاضر ایستگاه های هواشناسی پل سفید با 26 درجه گرم ترین و بلده نور با 16 درجه خنک ترین نقاط استان مازندران می باشند.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.