به گزارش خبرنگار ایرنا، هوای مازندران از اوایل هفته جاری رو به سردی گذاشت و طی سه روز گذشته در بعضی مناطق شهروندان با کاهش 10 درجه ای دمای هوا و همچنین بارش باران و برف مواجه بودند.
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران امروز آسمان تمامی مناطق استان صاف ، آفتابی همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده باران است که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به 17 درجه می رسد.
معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از امروز تا روز جمعه ، هوای استان صاف و آفتابی همراه با افزایش پنج تا هشت درجه ای دما پیش بینی می شود که تغییر دما در مناطق جلگه ای محسوس تر است.
احمد اسدی با اشاره به این که برای هفته آینده هم بارندگی پیش بینی می شود ، افزود: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان از سمت غرب مردم مازندران شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهند بود که احتمال می رود تا روز یکشنبه ادامه یابد.
اسدی گفت: برای روزهای آینده با توجه به بارش برف در ارتفاعات در ساعات صبح کاهش محسوس دما و در برخی مناطق از جمله مناطق کوهستانی برودت و یخ زدگی را شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش لحظه ای هواشناسی مازندران ، صبح امروز بخش بلده شهرستان نور با 3 درجه زیر صفر سردترین و ساری با 10 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان مازندران بودند.
** بارندگی بیش از 70 میلی متری
هواشناسی مازندران همچنین با توجه به بارندگی های دو روز گذشته در مناطق مختلف کشور ، اعلام کرد که شهرستان رامسر با بیش از 75 میلی متر بیش ترین بارش 24 ساعت گذشته را ثبت کرد.
همچنین در این مدت لاسم لاریجان آمل با 25 سانتی متر بارش برف ، بیشترین میزان بارندگی برف را در روزهای گذشته ثبت کرده است .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.