در شهرستان های نور و محمود آباد دست کم ۱۵۰ هزار نفر واجد شرائط رای هستند. 

علی شادمان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی بازدیدهای به عمل آمده از تمامی شعب اخذ رای خوشبختانه حضور مردم چشمگیر بوده و پیش بینی آن است با توجه به تعدد نامزدها با سلایق مختلف حضور مردم نسبت به دوره های گذشته چشمگیر تر باشد .

تعداد ۲۳۴ شعبه اخذ رای در این ۲ شهرستان  آرای مردم را جمع آوری می کنند.  

وی گفت : حضور با صلابت و سراسر اقتدار مردم در پای صندوق های رای در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر مهر تائید بر مشروعیت نظام اسلامی است.

شادمان افزود : دنیا امروز به این رویداد مهم سیاسی ایران چشم دوخته است تا بداند مردم ما همان امتی هستند که با همه فشارهای اقتصادی و تهدیدها همچنان مانند گذشته در پای صندوق های رای حاضر می شوند یا آنکه نه ؟ طبیعتا این ملت با مشارکت بالا و مثال زدنی این آرزوی دشمن را به گور خواهند برد.

وی اظهارداشت :  استکبار جهانی می داند ملت ایران همان ملتی هستند که در مکتب سرداران رشیدی چون سردار شهید سپهبد سلیمانی درس آزادگی ، اقتدار ، عزت و شهادت را آموخته اند و هیچگاه در برابر زیاده خواهی های بیگانگان تن به ذلت نخواهند داد.

به گفته این مقام مسئول ،  امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ، و رهنمودهای هدایتگرایانه رهبری فرزانه که چراغ راه ملت است بار دیگر دموکراسی مردم سالاری دینی را تمرین خواهند کرد و به دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی پاسخ منفی خواهند داد.

شادمان گفت : هم اکنون روند برگزاری انتخابات در این شهرستان با مسوولیت دست اندرکاران امنیتی ، انتظامی ، هیات های نظارت و اجرایی به بهترین شکل در حال برگزاری است و تاکنون موردی از بروز تخلفات انتخاباتی از سوی مراجع ذیصلاح و حتی مردمی به فرمانداری گزارش نشده است.

سه هزار و ۷۰۰ نفر مسوولیت برگزاری انتخابات این دوره مجلس را در شهرستان های نور و محمودآباد را بر عهده خواهند داشت که در قالب نیروهای اجرایی، نظارتی و بازرسی و ماموران شعب اخذ رای فعالیت خواهند کرد.

شهرستان نور و  محمود آباد یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.