حجت‌الاسلام عیسی برادری روز جمعه با حضور در شعبه ثابت شماره ۱۲ شهری واقع در مسجد امام خمینی(ره) تکاب و شرکت در انتخابات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری به خوبی نقشه راه آینده کشور را تعیین کرده‌اند و ملت ایران امروز با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای این مسیر را مقتدرانه و عزتمندانه طی می‌کنند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی با حضور حداکثری ملت غیور و همیشه در صحنه در انتخابات روز جاری حماسه‌ای دیگر خلق کردند و این حضور حماسی همانند چهل و یک سال گذشته تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را بی‌اثر و خنثی خواهد کرد.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه حق تعیین سرنوشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انتخابات در کشور ما از برکت‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در هر دوره‌ای به‌صورت باشکوه و حماسی برگزار شده‌است.

حجت‌الاسلام برادری اضافه کرد: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

۶۰ هزار و ۱۶۲ نفر از جمعیت شهرستان تکاب واجد شرایط رای دادن و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که ۷۵ درصد کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

انتخابات مجلس یازدهم در ۶۹ شعبه اخذ رای از جمله ۲۸ شعبه شهری و ۴۱ شعبه روستایی در تکاب برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه اخذ رای نیز به‌صورت سیار خواهد بود.

۷۹۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مشارکت می‌کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.