به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار حمید عطائی بر لزوم حضور پرشور همه در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی به ویژه پلیس پیشگیری با تمام توان حداکثری خود امنیت برگزاری انتخابات را تامین خواهد کرد براین اساس کارکنان پلیس در کنار انجام وظیفه در ساعات اولیه رای‌گیری، آراء خود را در صندوق خواهند انداخت تا این وظیفه شرعی و ملی را نیز به بهترین شکل به انجام رسانده باشند.  

وی گفت: انتخابات همیشه برای کشور ما دستاوردهای قابل توجهی داشته است لذا ضرورت دارد با مشارکت همگانی در انتخابات زمینه توسعه این دستاوردها را فراهم و از آن صیانت کنیم.

عطائی با اشاره بر لزوم هوشیاری نسبت به تهدید دشمنان در انتخابات پیش رو، افزود: ماموریت اصلی پلیس پیشگیری در انتخابات تامین امنیت است و پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این راستا پلیس پیشگیری ناجا با تشکیل قرارگاه انتخاباتی ابوذر، تدوین و ابلاغ طرح های راهبردی، صدور دستورات هوشیاری و نظارت مستمر بر نحوه انجام امور انتظامی مربوط به انتخابات، گام های موثری در برگزاری سالم و بدون حادثه انتخابات و تامین امنیت صندوق های اخذ رای برداشته است.

سردار عطائی گفت: مجموع رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سیاست‌های کلی انتخابات همچون چراغی درخشان، راهنمای انجام وظیفه برای نیروی انتظامی در موسم انتخابات است.

وی انتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و مشارکت مردم در مدیریت کشور برشمرد و گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از ارادت ملت ایران به آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به حماسه ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.