انتخابات سی و هفتم متمایزتر از سایر انتخابات ها است چرا که فشارها، تهدیدها و موانع غرب بر روی پیشرفت ملت ایران بیشتر از گذشته شده و امروز برای برون رفت از این همه هجمه و مشکل و تحریم و تهدید نیازمند مشارکتی بالا و تشکیل مجلسی قوی و توانمند هستیم تا از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.

آنچه که امروز نیاز کشور ماست، ایجاد ارتباط و تعامل منطقی در چارچوب منافع ملی ملت ایران است که مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب ملت باید این موضوع را در عرصه بین المللی به پشتوانه آرای ملت پیگیری کنند و از حجم فشارها و تهدیدهای ظالمانه غرب و آمریکا بکاهند.

ملت ایران به مجلس یازدهم در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و پس از بیانیه گام دوم انقلاب ماموریت می دهند که بتواند از حجم فشارها علیه این مردم بکاهد.

مردم ایران در سه ماه اخیر سه بار به پشتیبانی نظام و کشور آمدند و در مراسم تشییع شهید سلیمانی، ۲۲ بهمن و انتخابات ثابت کردند که دلسوز انقلاب و مملکت هستند و می خواهند با تدبیر از این مرحله به خوبی عبور کنند.

این مردم این بار نیز با آگاهی و براساس مقتضیات زمان و نیازهای کشور دست به انتخاب می زنند و افرادی توانمند، متخصص، دست پاک و متعهد را به عنوان وکیل خود روانه خانه ملت می کنند تا بخشی از مطالبات و خواسته های آنها و مشکلات کشور را برطرف کنند.

ایران اسلامی امروز به پشتوانه رای میلیونی ایرانیان بار دیگر پیام صلح و دوستی را به دنیا مخابره می کند و از طریق صندوق های رای به دنیا اعلام می کند که این مردم با فرهنگ هزار ساله همچنان پایبند به اصول دموکراسی و آرای مردمی است.

فردای انتخابات بار مسوولیت منتخبان مردم بیش از پیش سنگین می شود و باید بر عهد خود در راستای خدمت به ملت ایران و تلاش برای برون رفت کشور از مشکلات فعلی تلاش کنند و با صداقت در این راه بکوشند.

مجلس در یازدهمین دوره خود بار دیگر به صحنه اتحاد و وحدت ایرانیان تبدیل می شود و این بار در برهه دیگری از عمر انقلاب اسلامی با ماموریت های جدید در راستای توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارد و امروز ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای این ماموریت را به موکلان خود می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.