به گزارش خبرنگار مهر، رسول ظفرمند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران درباره توجه بیمه سلامت به بیماران خاص اظهار داشت: حدود چهار هزار و ۵۹۰ بیمار خاص در استان وجود دارد و طبق تعریف وزارت بهداشت، بیماران خاص در زمینه‌های پیوند کلیه، دیالیز، هموفیلی و غیره خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: تقریباً حدود ۹۰۰ هزار تومان به ازای هر بار مراجعه بیماران خاص توسط بیمه سلامت هزینه می‌شود و ماهانه حدود ۵ میلیون تومان هزینه خواهند داشت.

وی با عنوان اینکه بیمه سلامت و وزارت بهداشت سعی کرده تاکنون در حد مکفی به بیماران خاص توجه کند، افزود: بیماران خاص نگران بازپرداخت، حق سرانه و خدمات بستری و غیره نباشد.

ظفرمند ادامه داد: برای سال جدید سعی می‌کنیم با تشکل ستاد نوروزی ومیزخدمت به بیماران و جامعه تحت پوشش خدمت ارائه کنیم تا افراد تحت پوشش در ایام نوروز و تعطیل دچار مشکل نشوند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تثبیت و استمرار اجرای چهار طرح الکترونیکی در بیمه سلامت را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: با اجرای طرح‌های الکترونیکی ۱۹ برگ از پرونده‌های سلامت بیماران کاسته شده است.

وی حذف دفترچه‌های کاغذی را از مهمترین برنامه‌های آتی بیان کرد و گفت: ۱۴ هزار نفر از جمعیت استان در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1357692
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.