به گزارش‌روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خوزستان کوروش مودت بیان کرد: مسابقه نقاشی روز جهانی سلامت سال ۲۰۲۰ با موضوع " تقویت پرستاری و مامایی برای دست یابی به سلامت برای همه توسط همه " در رده‌های سنی مختلف برگزار می شود.

وی گفت: هرسال یکی از موضوعات ادبی در زمینه بهداشت عمومی از سوی سازمان جهانی بهداشت برای برگزاری این مسابقه انتخاب می‌شود که امسال موضوعی با عنوان "تقویت پرستاری و مامایی برای دست یابی به سلامت برای همه توسط همه" به عنوان موضوع روز جهانی سلامت در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است.

مودت با اشاره به اینکه دانش آموزان گروه های سنی هشت تا ۱۸ سال باید آثار خود را به صورت طراحی یا نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند، افزود: دانش آموزان می توانند آثار نقاشی خود را از طریق پست به دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت و یا حوزه امور بینالملل وزارت بهداشت به نشانی ( تهران شهرک قدس فاز پنج بلوار ایوانک شرقی ساختمان وزارت بهداشت طبقه دوازدهم )ارسال کنند.

وی افزود: دانش آموزان باید از کاغذهای نقاشی در اندازه (A۴ یا A۳)برای کشیدن نقاشی استفاده کنند.

روز جهانی بهداشت که نماد سالگرد تاسیس سازمان جهانی بهداشت WHO در سال ۱۹۴۸ است، در هفتم آوریل مصادف با ۱۸ فروردین هر سال جشن گرفته می‌شود. این روز فرصتی برای تمام افراد در هر جامعه فراهم می‌کند تا در فعالیت‌هایی که منجر به بهبود سلامت می‌شوند، مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.