به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری شامگاه یکشنبه درمراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در کارخانه سیمان مازندران برگزار شد، بیشترین تلاش نظام و دولت مردان را در حوزه اقتصاد و اشتغال یاد کرد و همچنین افزود: با تحریم‌های ناجوانمردانه که علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بسته شد دولت مردان نظام با تکیه به توان داخلی و با مدیریت در حوزه اقتصاد و اشتغال این مهم را دراولویت قرار دادند.

وی شرط رسیدن به رونق تولید را اعتقاد وجودی واقعی به ظرفیت‌های استان، متعصب بودن نسبت به کشور، اتخاذ تصمیمات درست و همچنین ارتقای فرهنگ کار آفرینی و کارگری برشمرد.

به گفته اصغری در حوزه اشتغال بیکاران، دانش آموختگان فارغ التحصیل که هنوز وارد بازار کار نشدند باید تکلیفشان مشخص شود در واقع منابع بسیار گسترده‌ای در حوزه گردشگری و کشاورزی در این استان نهفته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیکاران به دنبال پشت میز نشینی نباشند

وی اضافه کرد: دانش آموختگان و بیکاران باید بدانند تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری پشت میزنشینی نیست بلکه با کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای خود و سایر افراد و همچنین استفاده از منابع موجود می‌توانند زمینه رشد و توسعه اشتغال را مهیا کنند.

این مسئول با اعلام خبر برگشت ۱۲۰ واحد تعطیل به چرخه تولید را نوید بخش رویداد بسیار خوب برای حوزه تولید و اشتغال استان قلمداد کرد و همچنین ابراز داشت: بیش از ۱۲۰ واحد تولید و صنعتی که طی ۴ سال گذشته تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند باردیگر با حمایت مسئولان و مدیریت در برنامه ریزی به چرخه تولید برگشتند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.