احمد حسین زادگان و حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همچنین مزار شهدای انقلاب را غبار روبی و عطر افشانی کردند و با قرار دادن گل بر روی سنگ قبر شهدا ، یاد و خاطره آنان را در نخستین روز از دهه پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت : مسیر شهدا ، امام راحل و انقلاب اسلامی را با صلابت و استوار ادامه می دهیم . راه شهدا باید بدون ترس و واهمه از استکبار جهانی بیشتر از پیش ادامه بیابد.

محمدی لائینی افزود : مسئولان باید خدمات خود را بر اساس قوانین و مقررات به درستی با هدف رضایتمندی مردم ادامه بدهند. شهدا همواره زنده هستند و رضایتمندی مردم موجب شادی روح آنان می شود.

وی آغاز چهل و یکمین سالگرد جشن دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان بر مزار شهدا را تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب دانست و اظهار داشت : مسئولان و دست اندرکاران باید بدانند که حضور در مزار شهدا یعنی مرور کردن کارنامه فعالیت های خود در خدمت به مردم است و یقین کنید رضایتمندی جامعه موجب شادی روح شهدا می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ملت همواره پشتوانه این نظام هستند، گفت : مردم در صحنه های مختلف انقلاب و بعد از آن در عرصه های مختلف این حضور خودر ا نشان دادند.
مازندران در دوران انقلاب اسلامی ۸۰ شهید و ۴۵ جانباز را تقدیم نظام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.