فرحناز فتحی روز دوشنبه با اشاره به برنامه های این معاونت در دهه فجر امسال به خبرنگاران گفت: رویکرد معاونت سوادآموزی استان در برنامه های دهه فجر امسال، مشارکت تمام مخاطبین و فعالان حوزه سوادآموزی است.

وی یادآورشد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر به منظور ارتقای اطلاعات و دانشِ آموزش دهندگان در حوزه وظایف و تکالیف افراد، امسال مسابقه بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در سطح استان برگزار می شود.

فتحی یادآورشد: بر این اساس و طبق برنامه ریزی انجام گرفته مسابقه انشا نویسی با موضوع " گفتمان مکتب امام (ره) و یاران ایشان" با محوریت شخصیت شناسی سردار شهید قاسم سلیمانی برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد فضای گفتمان سازی عنوان کرد و گفت: شناخت مکتب تربیتی سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت در میان افراد کم سواد ضروری است.

این مسؤول تصریح کرد : باید از تمام وقایع و اتفاقات در راستای ایجاد فرصت بازگویی ظرفیت ها و توانمندی ها بهره برد و در واقع شهادت سردار رشید اسلام فرصت شناساندن و بازنمایی خدمات و ایثار  را برای تمام اقشار جامعه به ویژه افراد کم سواد و بی بهره از مطالعه بیش از پیش فراهم کرده  است.

فتحی افزود: به منظور افزایش انگیزه برای مطالعه و ارتقای سلامت اندیشه ای با تمرکز بر فرهنگ کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی متناسب با شعار سال "رونق تولید" به طور همزمان برای تمام سوادآموزان دوره انتقال استان برگزار می شود.

به گفته این مسؤول، پنج هزارو ۳۱۲ بی‌سواد و یا کم‌سواد طبق برنامه اعلام شده امسال در زنجان تحت آموزش‌های سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.