از این شمار طرح ۹۴ مورد به شهرستان بستک و ۲۸ طرح به شهرستان سیریک اختصاص دارد.

فرماندار شهرستان بستک روز جمعه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: عمده طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان در حوزه های بهداشت، آموزش و پرورش، راه، فرهنگ و کشاورزی است.

سید شمس الدین حسینی قتالی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۸۷ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان با کمک بخش خصوصی هزینه شده است.

وی با تاکید بر انعکاس دستاورهای نظام جمهوری اسلامی در طول ایام دهه فجر، گفت: این ایام، فرصت مناسبی برای بیان برکات و دستاوردها و بازخوانی ارزش های انقلاب است و فداکاری ملت ایران برای ایجاد و تحکیم نظام اسلامی را یادآوری می کند.

شهرستان بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در سیریک

فرماندار شهرستان سیریک نیز در جمع مسوولان این شهرستان با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها در جهت برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: همزمان با این ایام ۷۰ برنامه فرهنگی در این شهرستان اجرا می شود.

احمد جمالدینی بیان داشت: این برنامه ها با هدف انعکاس دستاورهای نظام و ایجاد شور و نشاط در جامعه انجام خواهد شد.

وی افزود: همزمان با دهه فجر امسال بیش از ۲۸ طرح عمرانی با هزینه ۵۵ میلیارد تومان در شهرستان سیریک به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: این طرح ها در بخش های عمران شهری و روستایی، آموزشی، شیلات و آبزی پروری، گردشگری، برق ، تولیدی ، خدماتی و مسکن است.

جمالدینی دهه فجر را فرصتی مناسب برای افزایش ارتباط میان مردم و مسوولان دانست و خاطرنشان کرد: امسال با ورود انقلاب به گام دوم  برنامه‌ها باید از تنوع بیشتری برخوردار باشند.

شهرستان سیریک در ۱۷۰  کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.