سید علی ساداتی روز شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس هم تاکنون چندین گزارش از مدارس مناطق مختلف استان مبنی بر مشاهده کیک های قرص دار به آموزش و پرورش رسیده و صحت آن نیز تایید شده است . 

وی توضیح داد: روز گذشته در سه مدرسه شهرستان ساری کیک های قرص دار مشاهده شد که از سوی خود دانش‌آموز به مسئولین مدرسه گزارش شد.

ساداتی گفت: گزارشی مشابه از مدارس تنکابن و بابل نیز به آموزش و پرورش اعلام شد که هنوز مستندات آن به دست ما نرسیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموز و پرورش مازندران افزود: شنیده ها از برخی دیگر مدارس شهرستان های استان به همین شکل است، اما خوشبختانه تاکنون هیچ مورد عارضه و مصرف گزارش نشده است .

ساداتی با اشاره به اینکه دانش آموزان استان از هوشیاری کامل برخوردار هستند، گفت:  آموزش و پرورش مازندران طی بخشنامه ای به تمامی مدارس استان هشدار داده است که به دانش اموزان و والدین اطلاع رسانی شود.

معاون آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده تمامی مدیران ، معاونین و معلمین مدارس موظف هستند در کلاس و سر صف مدرسه نسبت به کیک های قرص دارد هشدار دهند و دانش اموزان را آگاه سازند.

ساداتی همچنین از اطلاع رسانی به تمامی والدین خبر داد و افزود: با .والدین نیز به صورت حضوری و یا از طریق دانش اموز هشدارهای لازم داده شده و خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.