به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا مهاجری دوشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز افزود: به هر حال ما این بازی را در خانه به تیم حریف که از بازیکنان با تجربه چون مسعود شجاعی بهره می گیرد، واگذار کردیم  و اختلاف دو تیم در زمین بازی مشخص شد.
وی اضافه کرد: به هر حال روزهای سخت تیم ما  نیز به پایان می رسد و تمام تلاش خود را برای احیاء تیم نساجی قائمشهر  به کار می گیرم و به هواداران قول می دهم که تیم ما دوباره احیاء  و روزهای خوب خود را از سر بگیرد.
سرمربی نساجی قائمشهر خاطرنشان کرد:  این شکست نقطه عطفی در تجربه مربیگری  من خواهد بود و از امروز به بعد به گونه دیگری بازی خواهیم کرد و با وجود برخی ناملایمات و مشکلات مالی تلاش خود را برای بازگرداندن تیم به جایگاه اصلی به کار می گیرم.
مهاجری اظهار داشت: به هر حال هواداران ما باید در جریان مشکلات تیم ما از جمله مالی قرار داشته باشند و با وجود این که از این به بعد خودم به دنبال مسایل مالی نخواهم بود، ولی امیدوارم تا مشکلات پیرامون تیم ما بر طرف شود.
وی اضافه کرد: ما گل های ساده ای را برابر تیم قدرتمند تراکتور در خانه خوردیم و اگر قدری تجربه و دقت به خرج می دادیم قطعا چنین شکستی را تجربه نمی کردیم و باید تلاش کنیم تا تیم ما برگردد با انتقاد از یکدیگر نباید شرایط تیم بدتر کنیم.
وی اظهارداشت : تیم نساجی با داشتن هواداران خوبش که با وجود شکست از آن حمایت می کنند، لایق جایگاه بهتری است و ما در چنین موقعیتی که هواداران از ما حمایت می کنند، حق نداریم تا کار را نیمه راه رها کنیم و باید با هماهنگی و اتحاد راه پیشرفت را طی کنیم.
تیم نساجی قائمشهر در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در بازی خانگی برابر تراکتور سازی تبریز با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا همچنان ۹ امتیازی باقی بماند و تراکتور سازی با این برد ۱۷ امتیازی شد و در صورت تساوی سپاهان برابر گل گهر سیرجان در هفته هفتم صدرنشین می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.