دیدار دو تیم نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز در هفته ششم رقابت های لیگ برتر عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

رسول خطیبی شامگاه پنجشنبه در مصاحبه پیش از بازی با خبرنگاران در قائمشهر بازی مقابل تیم نساجی در ورزشگاه خانگی را سخت توصیف کرد و گفت : در قائمشهر مقابل هواداران نساجی بازی کردن، کار آسانی نیست و نساجی در بازی خانگی یک گل جلو است.

وی یکی از ویژگی های مشترک دو تیم را داشتن هواداران متعصب و خوب توصیف کرد و افزود: اعتقاد دارم بهترین تماشاگران ایران را آذربایجان و قائمشهر دارند و هواداران این دو تیم بسیار متعصب هستند و همان گونه که نساجی مثل خون در رگ‌های هوادارانش جاری‌ است، در تبریز هم هواداران ما چنین حالتی دارند.

خطیبی ویژگی مشترک دیگر نساجی و ماشین سازی را قدمت بالای دو تیم دانست و گفت : هر دو تیم از نسل‌های قدیمی فوتبال کشور هستند و فوتبالی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ بیشتر این باشگاه‌ها و بازیکنان‌شان را می‌شناسند و امیدوارم هر دو تیم در سال جاری و سال های دیگر بتوانند به حق خودشان برسند.

وی همچنین از دست دادن جام حذفی را دیگر ویژگی مشترک دو تیم برشمرد و افزود: هر دو تیم جام حذفی را از دست دادند، اما نساجی در لیگ نتایج خوبی گرفته و بازیکنان باکیفیتی دارد، امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

خبرنگاران از خطیبی در باره رویارویی با مهاجری مربی فعلی نساجی و فصل گذشته ماشین‌سازی پرسش کردند که وی گفت : آقای مهاجری سال گذشته برای تیم ما زحمت کشیدند، قابل احترام و دوست خوب من هستند، برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز پرسش خبرنگاران در باره داوری فردا را بی پاسخ گذاشت و اظهار داشت: چون هنوز بازی برگزار نشده که داوری انجام بگیرد ، نمی توانم و نمی خواهم در این باره صحبت کنم.

    ۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.