به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران افزود:  رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله مهمترین اولویت های استان و تاکیدات استاندار مازندران به شمار می رود که در همین راستا برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و کمیته های تخصصی  برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود . 

وی ادامه داد : در جلسات امسال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران ، مشکلات این واحدها در بانک ها به ترتیب شامل ۱۲ درصد مربوط به سرمایه در گردش ، سه درصد مربوط به سرمایه ثابت و ۱۹ درصد نیز مربوط به استمهال بود. 

معاون استاندار مازندران در خصوص سهم سایر حوزه ها از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : امور زیربنایی ۱۰ درصد، تأمین زمین  چهار درصد، تأمین سوخت یک درصد، تأمین موارد اولیه دو درصد، امور کارگری یک درصد، محیط زیست یک درصد، تأمین اجتماعی ۹ درصد، امور مالیاتی پنج درصد و سایر موارد نیز ۲۲ درصد را به خود اختصاص داده اند.

در جلسه  امروز این کارگروه ، طرح های معرفی شده از سوی صنعت، معدن و تجارت استان، جهاد کشاورزی استان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  برای بسته رونق تولید سال ۹۸ بررسی و تصمیمات لازم اخذ  شد . 

براساس اعلام معاونت امور اقتصادی استانداری مازندران در سال گذشته به تعداد ۲۱۱ فقره پرونده بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید به بانک های استان ارسال و به واحدها پرداخت شد.

/۱۸۹۹/۲۰۹۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.