به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جشنواره شهید رجایی استان افزود: دولت در بدترین شرایط مدیریت امور را برعهده دارد به طوریکه فساد، بی عدالتی و تبعیض مردم را آزار می‌دهد، بنابراین مهمترین بحث، رضایتمندی مردم است که تمامی کارگزاران دولت باید همه هدف خود را به نتیجه کار که همان رضایت خداوند متعال و مردم است، معطوف کنند.

وی با تاکید بر انجام کارهای فوق العاده و جدید در دستگاه ها، ادامه داد: اعتقادمان این است که جدای از کارهای روتین و عادی که شرح وظایف دستگاه های اجرایی است، حتما ظرفیت هایی در حیطه کاری آنها هست که می توانند با نوآوری و پشتکار بیشتر، کارهای جدیدی برای استان رقم بزنند. 

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به انتخاب دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی، گفت : به تناسب نوع فعالیت دستگاه مصادیقش هم متفاوت است طبیعتا شاخص ها در حوزه امور زیربنایی با حوزه حمایتی یا بهداشت و درمان و سلامت با هم فرق دارند. 

وی افزود: امسال جدا از شاخص های تعیین شده تعدادی از مدیرانی که در حیطه کاری خود کارهای فوق العاده ای جدا از شرح وظایف انجام دادند، مورد تقدیر قرار گرفتند البته به این منزله  نیست که تلاش ها و زحمات مدیران دیگر ما که فاصله ی امتیازی چندانی با مدیران منتخب نداشته اند، نادیده گرفته شود. 

حسین زادگان اضافه کرد : امیداریم سال آینده مدیران انقدر کار خارق العاده انجام بدهند که کار انتخاب را برای ما سخت کنند. 

وی به ضروری بودن نقش نظارتی دستگاه های نظارتی اشاره کرد  و گفت: باید مراقبت کرد تا نظارت ها تبدیل به دخالت نشود و در راستای وفاق و همدلی باشد چرا که مردم دولت را می شناسند.

استاندار مازندران افزود: تضعیف کردن دولت موجب تضعیف نظام می شود لذا بایست به مدیران دستگاه ها اعتماد داشت و اختیار داد تا در جهت برآورده ساختن مطالبات بحق مردم گام بردارند. 

وی تاکید کرد: استان باید با اراده مشترک و عزم جدی مدیریت شود زیرا مطالبات انجام نشده جامعه، نارضایتی مردم را همراه دارد و دولت را ناکارآمد نشان می دهد. 

حسین زادگان عنوان کرد: برای بالا بردن رضایت مردم باید کار فوق العاده انجام داد لذا به منظور از بین بردن ناامیدی در جامعه بایست میزان خسارتی که به مردم وارد می شود با همیاری مسئولان و برون سپاری فعالیت ها، کاهش یابد.

استاندار مازندران افزایش مشارکت بانوان در سهم مدیریتی استان را خواستار شد و از مدیران خواست تا روسای ادارات شهرستانها را از بین بانوان انتخاب بکنند. 

جشنواره شهید رجایی غالبا به عنوان برنامه پایانی هفته دولت به شمار می رود که عملکرد یکساله ادارات براساس شاخص هایی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این جشنواره ادارات برتر معرفی می شوند . 

در هفته دولت امسال حدود ۹۰۰ پروژه در استان مازندران به بهره برداری رسید .

۲۰۹۶/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.