محمدرضا گروسی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم در سالن جلسات فرمانداری افزود: روابط عمومی‌ها نباید در حاشیه دستگاه‌های اجرایی باشند و با تغییر نگرش می‌توان روابط عمومی‌ها را جایگاه واقعی خود نزدیک کرد.

وی بیان کرد: افزایش حس هم‌افزایی و تعامل، نیاز دیگری بوده که امروز در رابطه با مساله روابط عمومی‌ها در سطح استان احساس می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم ابراز کرد: کمبود مهارت‌های ارتباطی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حلقه مفقوده روابط عمومی‌ها، مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات، شکل و شیوه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی ضرورتی اجتناب‌ناپذیری است که بر مبنای آن روابط عمومی‌ها باید در مسیر جامعه اطلاع محور، مهندسی افکار عمومی و برقراری افکار مشترک سازمانی گام بردارند.

وی افزود: نظام ارزیابی و پیشنهادها که در برخی دستگاه‌های استانی تشکیل‌شده باید بتواند ارتباط موثر و دوسویه بین روابط عمومی و دستگاه‌های ارزیابی‌کننده را به وجود بیاورد.

گروسی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در پیشبرد اهداف دستگاه‌های اجرایی پیشگام شده و مسیر اجرای سیاست‌گذاری‌های کلان را تسهیل کنند.

وی ابراز کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استانی باید از ظرفیت بالقوه خبرنگاران فعال در عرصه‌های مختلف نیز استفاده مفید و موثری برای پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

گروسی عنوان کرد: روابط عمومی‌های استان در راستای افزایش روحیه امید افزایی، عملکرد دستگاه‌های متبوع خود را در هفته دولت به مردم معرفی و از تمام قالب‌ها و فضاهای موجود برای معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم نیز بیان کرد: با دستور استاندار قم جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان در دهه فجر امسال با برون‌سپاری مبحث ارزیابی برگزار خواهد شد.

رضا صالحی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی باید نسبت به تقویت روحیه امید افزایی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استان باید دستاوردهای خود را به شیوه‌های نوین از طریق بسترهای موجود معرفی کنند.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.