به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی معتمدزادگان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ساری گفت: شبکه نوآوری و فناوری مازندران با چند هدف همزمان راه اندازی شده‌است و با توجه به تایید معاون فناوری رئیس جمهور برای ملی شدن آن، مازندران پایلوت این طرح خواهد بود.

وی افزود: یکی از اهداف این شبکه کوتاه کردن برد مسافتی شرکت‌های دانش بنیان و ارائه برخی از خدمات شامل مشاوره‌های حقوقی و مالیاتی، آموزشی و راهنمایی‌های فنی است. 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تسهیل درحضور عموم مردم در اکوسیستم شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های استارتاپی و آشنایی بیشتر با این فضا از دیگر امکانات این شبکه خواهد بود.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه همه می‌توانند در این شبکه عضو و به بارگذاری ایده و یا بهره‌مندی از خدمات آن برخوردار باشند، افزود: تجاری‌سازی محصولات و ارائه بی واسطه آنها و همچنین سرمایه پذیری از دیگر ویژگی‌های این شبکه است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در شبکه نوآوری و فناوری مازندران به نشانی اینترنتی http://www.minonet.org/  از خدمات این سامانه برخوردار شوند. 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: این سامانه شامل اخبار حوزه فناوری از جمله شکست‌ها و پیروزی‌های ایده‌های فناورانه و استارتاپی می‌شود که اطلاعات مناسبی از شرایط شرکت‌ها و ایده‌ها می‌دهد.

پارک علم و فناوری مازندران دارای ۱۵۰ شرکت، هسته و واحد فناورانه است که در ۶ مرکز استان مشغول به فعالیت هستند. 

۷۳۳۵/۱۸۹۹


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.