به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس زارع روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان قائمشهر افزود : در استان مازندران ۴۶۹ رسانه دارای مجوز داریم که روز به روز این میزان در حال افزایش است و بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانال تلگرامی ثبت شده هم داریم .

وی گفت: تعدد این رسانه مجازی و حقیقی این را القاء می کند که مدیریت افکار عمومی استان توسط رسانه های دلسوز و پرتلاش در حال انجام است .

زارع با اعلام اینکه خبرنگاران نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند ، گفت که اصحاب رسانه باتوجه به مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند تحت هیچ شرایطی به سمت تخریب نمی روند چرا که در هیات منصفه مطبوعات تعداد پرونده ها بسیار اندک است .

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه ها برای اصحاب رسانه ارزش قائل شوند ، گفت : مدیران باید اصحاب رسانه را دریابند تا حداقل بتوانیم پاره ای از مشکلات آنان را حل و فصل کنیم .

زارع با تاکید براینکه هنوز نتوانسته ایم برنامه مدونی را برای تامین معیشت و حل مشکل بیمه ای افراد داشته باشیم ، افزود : فعالان رسانه ای از بیمه شدن ناامید نباشند چرا که در آینده ای نزدیک در این حوزه اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

فرماندار قائمشهر در این مراسم از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا مطالب خود را صادقانه در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند .

یحیی یوسف پور با بیان اینکه شغل خبرنگاری بسیار ارزشمند است ، افزود : دستگاه های اجرایی از طریق اصحاب رسانه می توانند اطلاعات ادارات خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

در پایان مراسم از خبرنگاران شهرستان قائمشهر تجلیل به عمل آمد .

۷۳۳۴/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.