معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بزرگترین موزه فرهنگی دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در تکمیل موزه فرهنگی دفاع مقدس مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن حسین نژاد صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس جزء ماموریت ها و وظایف ما تلقی می شود،اظهار داشت: همزمان با افتتاح و بهره برداری از این موزه فرهنگی علاوه بر یک مکان فرهنگی خاطرات رزمندگان نیز تجدید خواهد شد.

وی افزود: ادارات و دستگاه ها می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند در تکمیل این پروژه مشارکت مهم فرهنگی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس علاوه بر تبیین جهاد و شهادت فرصت مناسب برای گردشگری است با این توضیح که مسافران و گردشگران می توانند این مجموعه را مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: راه اندازی باغ موزه های دفاع مقدس در حقیقت تلاشی جدید برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید بصورت ملموس تر است.

حسن نژاد ادامه داد: باغ موزه‌های دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس بر جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته که باید حفظ شود تا به نسل ‌های آینده هم برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: برای اتمام پروژه مهم فرهنگی دفاع مقدس همکاری دیگر دستگاه ها الزامی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.