استاندار زنجان نسبت به تشکیل کمیته برای تکمیل مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان تاکید کرد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، اظهار کرد: از زمان کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان زمان زیادی سپری شده اما پس از سال‌ها هنوز این پروژه تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسیده است.

 

این مسئول به تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد و گفت: باید این کمیته مشکلات پروژه مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس را پیگیری و سهم بخش خصوصی را در اجرای آن لحاظ کنند و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات زیادی برای تکمیل این پروژه نیاز است، تصریح کرد: برای اینکه این پروژه به نتیجه برسد، جلسات کمیته باید به صورت منظم و عملیاتی تشکیل شده و مراحل ادامه کار، اولویت‌بندی و مرحله‌بندی شود.

 

وی به عزم جدی مسئولان برای پیشرفت پروژه تاکید کرد و افزود: با پیشبرد مطلوب اقدامات، می‌توان با ارائه گزارش پیشرفت به سازمان‌های مرکزی از طریق آن‌ها نیز پیگیر جذب اعتبارات بعدی شد.

 

حقیقی یادآور شد: این مرکز، یکی از پروژه‌هایی است که در برنامه بازدید معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان زنجان قرار دارد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: پروژه باغ‌موزه از طرح‌های ملی به‌شمار می‌رود که بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

 

شهرام طهماسبی با اشاره به اینکه با جذب اعتبارات ملی، می‌توان به پیشرفت این پروژه سرعت بخشید، ادامه داد: می‌توان علاوه بر اعتبارات نقدی، از خدمات و زیرساخت‌های سایر دستگاه‌ها نیز در اجرای پروژه استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحویل منطقه گاوازنگ به شهرداری، این منطقه جزو فضای شهر زنجان محسوب شده و می‌توان به سمتی رفت که بخشی از عمران و مبلمان شهری از این محل تامین شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.