به گزارش خبرنگار ایرنا ،احمد حسین زادگان در نشست با مسئولان پست مازندران با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی برای گردش اطلاعات ایجاد کرده است ، افزود: با این وجود پست هیچ گاه کارایی خود را از دست نداده است و باید وظایف جدید برای خود تعریف کند .

وی با بیان اینکه پست تاکنون توانسته به خوبی خود را با نیازهای جامعه هماهنگ کند، گفت: با این وجود باید نسبت به تغییرات همواره انعطاف پذیر باشد و نیازهای جدید جامعه را شناسایی و بر اساس آن تعریف وظایف کند.

استاندار مازندران همچنین اظهار داشت: پست در واقع و عمل یک شرکت و بنگاه اقتصادی است که لازمه حیات آن  اتصال با نیازهای جدید است. 

حسین زادگان افزود: اعتماد مردم به پست و توسعه خدمات الکترونیک نقش پست را در جابه جایی کالا و محصول انکارناپذیر کرده است، اما باید پا را فراتر گذاشت و از جابه جایی به سمت خدمات متنوع حرکت کرد.

استاندار مازندران ایجاد سامانه مدیریت نشانی مکان محور در شهرهای ساری،آمل، قائم شهر، نکا و ارائه خدمات رایگان به شهروندان را اقدام ارزنده ای توصیف کرد و گفت : دامنه خدمات رسانی پست در استان مازندران از بعد انقلاب اسلامی مناسب و مطلوب بوده است.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.